logoIcon

Договір публічної оферти

Приймаючи цю публічну оферту, Ви погоджуєтесь зі всіма викладеними нижче її положеннями і підтверджуєте, що Вам зрозумілі всі її пункти, тим самим укладаючи договір про надання послуг з "УКУ-онлайн" на вказаних у цьому документі умовах

1. Загальні положення.

• 1.1. Цей електронний договір є публічною пропозицією (офертою) Закладу вищої освіти «Український католицький університет» в особі "УКУ-онлайн" (далі – Виконавець) необмеженому колу фізичних (юридичних) осіб на надання освітніх послуг (далі – Послуга, освітня послуга) та розроблений відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про освіту», Закону України «Про електронну комерцію».

Приєднанням до цього Договору також вважатимуться конклюдентні дії: проставлення позначки навпроти поля «Ознайомлений із публічною офертою» та/або оплата рахунку чи використання онлайн платіжного засобу для оплати за онлайн-курси та/або отримання доступу до онлайн навчальних курсів . У разі незгоди з умовами цього Договору укладення договору приєднання не є можливим.

• 1.2. Умови цього Договору є однаковими для всіх осіб. Факт переказу коштів Замовником (шляхом натиснення кнопки «Оплатити») засвідчує повне і беззастережне прийняття умов цього Публічного договору (акцепт оферти), а також свідчить, що він розуміє значення своїх дій, всі умови договору йому зрозумілі, він не перебуває під впливом помилки, обману, насильства, погрози, і т. п. Вартість Послуги Виконавця вважається оплаченою, якщо платіжною системою надана інформація про списання коштів у сумі 100% вартості Послуги Виконавця з рахунку Замовника.

• 1.3. Договір вважається виконаним належним чином, а Сторони такими, що у повному обсязі виконали свої зобов’язання, якщо Замовник оплатив вартість Послуги.

2. Терміни та інші позначення.

Терміни вживаються у наступному значенні:

Замовник – особа, яка замовляє та оплачує надання Послуги Виконавцем

Виконавець – підрозділ "УКУ-онлайн" Вищого навчального закладу «Український католицький університет»

Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.

Обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збір, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптація, зміна, поновлення, використання та поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем.

Платформа "УКУ-онлайн" – набір навчальних матеріалів, що рекламується в мережі Інтернет, розміщуються та адмініструються Виконавцем за допомогою спеціалізованого програмного середовища для проходження онлайн курсів на сайті online.ucu.edu.ua (далі – Платформа). Виконавець може на власний розсуд змінювати Платформу (спеціалізоване програмне забезпечення) на інше спеціалізоване програмне середовище; при цьому Користувач повинен самостійно ознайомитися із функціоналом та правилами роботи Платформи. Користування функціями Платформи (програмного середовища) входить у вартість курсу.

Курс – сукупність навчальних модулів (відео- та текстових матеріалів, завдань, гайдів тощо), які складені відповідно до певної тематики та в межах яких надаються послуги.

Навчальний матеріал – презентація, інтерактивний матеріал, відеозапис, домашнє завдання тощо, які розміщені на Платформі.

Тарифи – відомості про ціну Курсу, умови надання знижок, інших корисних переваг, які зазначені на веб-сайті, Фейсбук- чи Інстаграм-сторінці Платформи, а також на рекламних матеріалах, представлених нею.

Особистий кабінет – обліковий запис Користувача на Платформі, який адмініструється Виконавцем і через який Користувач отримує доступ до Курсів, Навчальних матеріалів, іншу необхідну для виконання договору інформацію.

Квитанція – документ, що отримує Замовник після оплати вартості Послуги, який є підставою для доступу Замовника до обраного навчального курсу.

3. Предмет договору

Виконавець зобов’язується надати Користувачу освітні послуги, зміст яких полягає в доступі Користувача до Особистого кабінету Платформи та до відповідних Навчальних матеріалів певного онлайн Курсу протягом дії договору, а Користувач – прийняти та оплатити освітні послуги на умовах, визначених в цій оферті. Вартість конкретного Курсу (навчальних матеріалів) визначена на сайті або рекламних матеріалах.

4. Порядок укладення договору

• 4.1. Цей Договір укладається на умовах договору приєднання (ст. 634 Цивільного кодексу України) та вважається укладеним з моменту прийняття публічної оферти.

• 4.2. Приймаючи публічну оферту на укладення такого Договору, Користувач підтверджує, що він повністю приймає його умови.

• 4.3. Користувач приймає оферту шляхом: здійснення конклюдентних дій – оплати вибраного Курсу на умовах, зазначених у §6 цього Договору. Письмова форма цього Договору згідно з ЗУ «Про електронну комерцію» додатково може підтверджуватися направленням електронного листа.

5. Обов’язки та права Виконавця

• 5.1. Виконавець зобов’язаний:

• 5.1.1. надати освітню послугу;

• 5.1.2. забезпечити дотримання прав Замовника;

• 5.1.3. інформувати одержувача про правила та вимоги щодо організації надання освітньої послуги, її якості та змісту, про його права і обов’язки під час надання та отримання зазначеної Послуги.

• 5.2. Виконавець має право:

• 5.2.1. самостійно встановлювати права та обов’язки Замовника, в тому числі, але не виключно, правила поведінки Замовника, під час надання освітньої послуги.

• 5.2.2. визначати програму, тривалість занять та інших заходів, що проводяться в рамках освітньої послуги.

• 5.2.3. вимагати від Замовника своєчасно вносити плату за освітню послугу в розмірах та в порядку, встановлених цим договором.

• 5.2.4. refuse to provide an educational service if the Customer fails to fulfil his obligations or if the Customer's behaviour prevents the Performer from adequately fulfilling the obligations under this Agreement and other Customers of the educational Service from receiving it.

6. Обов’язки та права Замовника

• 6.1. Замовник зобов’язаний:

• 6.1.1. своєчасно вносити плату за освітню послугу в розмірах та в порядку, встановлених цим договором;

• 6.1.2. дотримуватись визначених Виконавцем обов’язків Замовника під час надання освітньої послуги, в тому числі, але не виключно: Політики конфіденційності, Договору про академічну доброчесність.

• 6.2. Замовник має право вимагати від Виконавця:

• 6.2.1. забезпечення дотримання своїх прав;

• 6.2.2. інформування Замовника про правила та вимоги щодо організації надання освітньої послуги, її якості та змісту, про його права і обов’язки під час надання та отримання зазначеної послуги.

7. Плата за надання освітніх послуг та порядок розрахунків

• 7.1. Ціна визначається та застосовується відповідно до обраного Користувачем Курсу, і попередньо вказується на відповідній веб-сторінці Курсу та (або) соцмережах чи рекламних матеріалах.

• 7.2. Розрахунки за послуги здійснюються шляхом перерахування грошей на рахунок Виконавця через онлайн платіжні системи, що використовуються Виконавцем.

• 7.3. Оплата послуг здійснюється у гривневому еквіваленті згідно встановленого Національним банком України курсу валют станом на день оплати.

• 7.4. У випадку, якщо Користувач сплатив бронь курсу (якщо це передбачалося умовами оплати), що є частиною оплати за курс і не здійснив решти оплати, сума такого забезпечувального платежу не повертається Користувачеві.

• 7.5. У випадку, якщо оплата Курсу відбулась через закордонний рахунок, кошти на нього не повертаються.

• 7.6. Користувач не може вимагати зниження вартості послуг чи повернення коштів, у випадку, якщо він не скористався послугами. Моментом виконання надання послуг вважається передача доступу до Особистого кабінету Користувача.

• 7.7. Користувач може отримати знижку на ціну Курсу. Умови надання знижки на Курс доводяться до відома Користувача через рекламні матеріали. Знижка не надається після купівлі Курсу.

• 7.8. Розмір плати за надання освітньої послуги у повному обсязі встановлюється в національній валюті, при цьому Виконавець має право його змінювати.

8. Порядок і терміни надання Послуг

• 8.1. Послуги надаються в мережі Інтернет шляхом надання Користувачеві доступу до вибраного ним Курсу (Навчальних матеріалів) через Особистий кабінет, який адмініструється Виконавцем на Платформі протягом строку дії цього договору.

• 8.2. Дата початку (набору) Курсу зазначаються на веб-сайті Платформи та/чи рекламних матеріалах.

• 8.3. Виконавець не несе відповідальність, якщо Користувач пропустив семінар, вебінар, інші елементи Курсу, розраховані на їх сприйняття Користувачем шляхом його участі в онлайн-трансляції відповідно до Програми Курсу.

• 8.4. Моментом виконання надання послуг вважається передача доступу до Особистого кабінету Користувача. Користувач споживає послуги шляхом перегляду Навчальних матеріалів, розміщених на Платформі. Усі Навчальні матеріали є авторськими та суб’єктивними, Виконавець може не погоджуватися із позиціями, викладеними у цих матеріалах. Авторські майнові права на всі Навчальні матеріали передані Виконавцю згідно відповідних угод.

9. Відповідальність сторін за невиконання або неналежне виконання зобов’язан

• 9.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань цього договору сторони несуть відповідальність згідно із законом та цим договором.

• 9.2. У випадку порушення умов оплати послуг Виконавець має право розірвати договір в односторонньому порядку та обмежити доступ до Платформи та Навчальних матеріалів.

• 9.3. Виконавець може односторонньо розірвати цей Договір та заблокувати доступ до Навчальних матеріалів та Платформи у випадку:

– виявлення поширення (чи будь-якого відтворення) Навчальних матеріалів публічно та (або) передання доступу до Платформи третім особам, які не є Стороною Договору та (або) купівлею Курсу в складчину (кількома особами).

• 9.4. У випадку виявлення Виконавцем порушень, передбачених п. 8.3. цього Договору, Користувач зобов’язується сплатити штраф у розмірі 300% вартості Курсу. Порушення можуть бути зафіксовані скрінами екранів, програмними засобами чи фактами доступу до Платформи третіх осіб чи будь-яким іншим розумним засобами.

• 9.5. У разі дострокового розірвання договору внаслідок порушення Виконавцем договірних зобов’язань кошти, що були внесені Замовником як плата за надання освітньої послуги, повертаються йому в обсязі оплати частини послуги, не наданої на дату розірвання договору.

• 9.6. У разі дострокового розірвання договору у зв’язку з порушенням Замовником договірних зобов’язань або невиконанням Замовником обов’язків, визначених цим Договором, кошти, що були внесені Замовником, залишаються у Виконавця.

• 9.7. Замовник приймає на себе зобов’язання та погоджується з тим, що він у повній мірі несе відповідальність за повідомлення неправдивої чи неробочої адреси електронної поштової скриньки, доступу до своєї поштової скриньки, унеможливлення доступу третіх осіб до електронної поштової скриньки Замовника та до отриманого доступу до обраного Курсу.

• 9.8. Всі спірні питання, що пов’язані з отриманням Послуги Замовником, вирішуються Сторонами з використанням персональних даних Замовника, що були вказані Замовником при реєстрації на Курсі. У тому разі, якщо особисті дані Замовника вказані таким чином, що не дозволяють або значно утруднюють Замовника чи отримувача Послуги, Виконавець має право відмовити Замовнику в розгляді та вирішенні спірних питань.

• 9.9. Всі спірні питання, пов’язані із виконанням цього Договору, Сторони вирішують шляхом проведення переговорів. Всі спірні питання розглядаються за наявності заяви Замовника з долученням документів, що підтверджують заявлені вимоги, із зазначенням причини звернення на електронну адресу Виконавця в строк не більше 10 (десяти) календарних днів з дати виникнення причини спору. Отримана претензія розглядається та вирішується Виконавцем в строк не більше 10 (десяти) календарних днів. Якщо у ході переговорів сторони не досягнуть згоди – спір підлягає вирішенню у судовому порядку. При цьому сторони домовляються, що при вирішенні спору вони будуть керуватися положеннями чинного законодавства України та цього Договору.

10. Персональні дані

• 10.1. Виконавець має право на Обробку персональних даних Замовника та іншої інформації, якщо така стане відома Виконавцю під час надання освітньої послуги, в тому числі з метою пропонування нових послуг або сервісів. Замовнику гарантуються права, передбачені Законом України «Про захист персональних даних».

• 10.2. Виконавець зобов’язується не передавати будь-яку інформацію про Замовника, що стала відома під час надання освітньої послуги третім особам, крім тих, що залучені Виконавцем та приймають участь під час надання освітньої послуги.

• 10.3. Замовник підтверджує надання згоди Виконавцю на передачу таких Персональних даних та іншої інформації таким третім особам згідно з умовами цього пункту Договору та не вимагатиме здійснення повідомлень про передачу Персональних даних Замовника третім особам відповідно до норм ст. 21 Закону України «Про захист персональних даних».

• 10.4. Строк зберігання Виконавцем Персональних даних Замовника становить 3 роки з дня завершення надання Послуги.

• 10.5. Акцептуванням умов цього Договору Замовник, як суб'єкт Персональних даних, добровільно надає свою згоду на Обробку своїх Персональних даних та підтверджує, що Виконавець повідомив його про включення його Персональних даних до бази Персональних даних, а також, що йому відомі його права, визначені Законом України «Про захист персональних даних».

• 10.6. Виконавець може використовувати отриману контактну інформацію (поштова адреса, адреса електронної пошти, номер телефону тощо), вказану Замовником під час реєстрації, з метою: надання квитанції, інформування про зміни в умовах надання Послуги, повідомлення про нові послуги, уточнення реквізитів, вказаних Замовником під час реєстрації, повідомлення про різні акції, маркетингові заходи, програми або опитування. Виконавець зобов’язується не передавати вказану інформацію будь-якій третій стороні, крім осіб, що приймають участь під час надання освітньої послуги.

11. Термін дії договору, розірвання договору

• 11.1. Цей Договір набуває чинності відповідно до статей 633, 641, 642 Цивільного кодексу України з моменту оплати Замовником вартості Послуги та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.

• 11.2. Доступ до Платформи та Навчальних матеріалів надається лише на термін дії Договору. У випадку, якщо Користувач не скористався послугами протягом цього терміну з особистих причин, термін дії Договору не продовжується.

• 11.3. Договір розривається:

• 11.3.1. у разі неможливості виконання стороною договору своїх зобов’язань у зв’язку з прийняттям нормативно-правових актів, що змінили умови, встановлені договором щодо освітньої послуги, і незгоди будь-якої із сторін внести зміни до договору;

• 11.3.2. у разі ліквідації юридичної особи - замовника або виконавця, якщо не визначений правонаступник.

12. Інші умови

• 12.1. Приєднуючись до цього Договору, Користувач надає Виконавцеві право на збирання, обробку та зберігання своїх персональних даних відповідно до Політики конфіденційності.

• 12.2. Виконавець може змінити умови цього Договору в односторонньому порядку з попереднім повідомленням про це Користувача. У випадку незгоди зі зміненими умовами Користувач має право розірвати Договір в односторонньому порядку.

• 12.3. Якщо інше не передбачено цією офертою, застосовуються звичайні договірні умови, встановлені законодавством.

13. Прикінцеві положення

• 13.1. Виконавець є неприбутковою організацією.

• 13.2. У випадках, не передбачених цим Договором, сторони керуватимуться чинним законодавством України.

• 13.3. Сторони домовилися, що текст цього Договору, будь-який матеріал, інформація або відомості, що стосуються цього Договору, визнаються сторонами інформацією з обмеженим доступом та не можуть надаватися третім особам без попередньої згоди на це усіх сторін, крім випадків, коли таке надання пов’язане з отриманням офіційних дозволів, документів для виконання зобов’язань по цьому Договору або для сплати податків, інших обов’язкових платежів до бюджету, а також у випадках, передбачених чинним законодавством України.

• 13.4. Сторони підтверджують, що цей Договір не протидіє вимогам ст. 203 Цивільного Кодексу України і Сторонами дотримані всі вимоги.

14. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ

Заклад вищої освіти

"Український католицький університет"

Індекс 79011 м. Львів вул.Свєнціцького,17.

р/рах. IBAN: UA 66 334851 0000000026005123436 в АТ "Перший Український міжнародний банк"

ЄДРПОУ 26205857

Свідоцтво платн. ПДВ 100051562


Інд. под. №262058513045

Тел. 240-99-40, 240-99-44

*according to Art. 197.1.2 of the Tax Code of Ukraine, all educational services provided by the UCU Higher Education Institution are exempt from taxation, therefore, when paying for educational services, please indicate "VAT free" ("Без ПДВ") in the payment description.