06.11.2025
Курс буде цікавим та корисним для тих, хто має вплив на формування стратегії, продукту або клієнтського досвіду в компанії, хто зацікавлений у побудові бізнесу на основі глибшого розуміння потреб клієнтів і механізмів створення цінності у певній галузі. Актуальну інформацію знайдуть для себе менеджери середньої та вищої ланки, підприємці, засновники стартапів; консультанти з бізнесу, маркетингу та інновацій; викладачі бізнес-дисциплін, студенти MBA / EMBA.
Впродовж курсу ми поговоримо про міграції цінності, як їх передбачити. Ви дізнаєтесь, як бізнес-дизайн допомагає структурувати бізнес; чим є ціннісна пропозиція. Ми розглянемо різні моделі прибутку та спробуємо зрозуміти, як компанії створюють, масштабують і примножують їх. Проаналізуємо, як обрати організаційний формат, що відповідає стратегії,підтримує інновації та є клієнтоорієнтованим. Завершивши курс, ви зможете ідентифікувати джерела прибутку у своїй справі та сформувати опис власної бізнес-моделі, оцінити, наскільки ваша команда та її внутрішній устрій сприяють досягненню цілей бізнесу.
Що таке міграція цінності та чому вона відбувається?
Чому мігрує капітал і як його можна зупинити.
Що таке бізнес-дизайн?
Хто мій клієнт?
Унікальна ціннісна пропозиція.
Моделі прибутку.
Стратегічний контроль та фокус (спектр діяльності).
Організаційна структура і команда.
Мій бізнес-дизайн сьогодні і в майбутньому.
Приклади успішних бізнес-дизайнів.
Аналіз дієвих та успішних бізнес-моделей
Новий підхід до бачення клієнта та створення цінності у бізнесі
Цікаві та актуальні інтерв’ю