mobile cover

Бізнес-дизайн

Calendare Icon06.11.2025

Для кого цей курс?

Курс буде цікавим та корисним для тих, хто має вплив на формування стратегії,
продукту або клієнтського досвіду в компанії, хто зацікавлений у побудові бізнесу на основі
глибшого розуміння потреб клієнтів і механізмів створення цінності у певній галузі.
Актуальну інформацію знайдуть для себе менеджери середньої та вищої ланки,
підприємці, засновники стартапів; консультанти з бізнесу, маркетингу та інновацій; викладачі
бізнес-дисциплін, студенти MBA / EMBA.
Course overview section photo

Огляд курсу

Впродовж курсу ми поговоримо про міграції цінності, як їх передбачити. Ви дізнаєтесь, як
бізнес-дизайн допомагає структурувати бізнес; чим є ціннісна пропозиція. Ми розглянемо різні
моделі прибутку та спробуємо зрозуміти, як компанії створюють, масштабують і примножують їх.
Проаналізуємо, як обрати організаційний формат, що відповідає стратегії,підтримує інновації та є
клієнтоорієнтованим.
Завершивши курс, ви зможете ідентифікувати джерела прибутку у своїй справі та сформувати
опис власної бізнес-моделі, оцінити, наскільки ваша команда та її внутрішній устрій сприяють
досягненню цілей бізнесу.
Course overview section photo

Програма курсу

Що таке міграція цінності та чому вона відбувається?

Тема 1

Чому мігрує капітал і як його можна зупинити.

Тема 2

Що таке бізнес-дизайн?

Тема 3

Хто мій клієнт?

Тема 4

Унікальна ціннісна пропозиція.

Тема 5

Моделі прибутку.

Тема 6

Стратегічний контроль та фокус (спектр діяльності).

Тема 7

Організаційна структура і команда.

Тема 8

Мій бізнес-дизайн сьогодні і в майбутньому.

Тема 9

Приклади успішних бізнес-дизайнів.

Тема 10

На курсі вас чекає

Bullet icon

Аналіз дієвих та успішних бізнес-моделей

Bullet icon

Новий підхід до бачення клієнта та створення цінності у бізнесі

Bullet icon

Цікаві та актуальні інтерв’ю

Лектори курсу

course image

Софія Опацька

PhD, декан-засновниця та Голова Наглядової ради Бізнес-школи УКУ, проректорка зі стратегічного розвитку УКУ