В основі цього курсу є дві методології, що допомагають створювати та управляти проєктами на основі цінностей – Curly Management ™ розроблена авторкою курсу Діною Волинець та дизайн-мислення (Design thinking), що застосовується для розробки інноваційних продуктів та послуг. Учасники та учасниці навчаються як правильно створювати проєкт з нуля, застосовуючи ціннісний та стратегічний підходи: проводити попередній аналіз, формулювати місію, ціннності, візію проєкту, планувати його реалізацію, працювати з фандрейзингом, комунікувати з стейкхолдерами тощо.
Цей курс призначений для креативних підприємців та стартапів, які прагнуть впроваджувати інноваційні ідеї та розвивати свої бізнеси у сфері культури. Інноватори у культурній сфері знайдуть тут нові методи та підходи для втілення своїх задумів. Представники громадського сектору, організатори фестивалів та заходів отримають цінні знання для ефективного планування і проведення своїх подій. Менеджери креативних просторів зможуть удосконалити свої навички в управлінні та розвитку таких місць.
Вступ до проєктного менеджменту
Стратегічний етап підготовки проєкту
Структура проєкту
Аналіз цільової аудиторії
Вступ до дизайн-мислення
Дизайн мислення: визначення проблеми та ідеація
Підготовка прототипу & тестування
Аналіз наявних та необхідних ресурсів
Основи комунікаційної стратегії: аналіз стейкхолдерів
Управління ризиками
Створення команди проєкту
Моніторинг і оцінка проєкту
Бюджет
Пошук коштів і партнерів
Інструменти проєктного менеджменту
Завершення: зворотній звʼязок
Презентація проєкту публіці
Створення і пітчинг проєкту
Знання, які базуються на теорії та практиці
Якісні записи всіх відеолекцій
Створення власного проєкту