– Підприємців, які хочуть вивести свою компанію на новий рівень. – Студентів та молодих фахівців, які цікавляться сучасними бізнес-моделями. – Бізнесменів, що шукають ефективні методи розвитку своїх підприємств. – Усіх, кого приваблюють інноваційні бізнес-процеси та конкурентні стратегії.
Цей курс допоможе учасникам знайти дієві інструменти для розвитку бізнесу та розв'язання як масштабних, так і буденних бізнес-завдань. Він створений для тих, хто прагне освоїти принципи асиметричної конкуренції та використовувати перевірені підходи, що привели до успіху таких світових лідерів, як С. Джобс та Дж. Безос. В основі курсу – розбір восьми важелів впливу, здатних забезпечити прорив навіть для малого бізнесу в умовах глобального ринку.
Вступ
Масштаб – як розв'язувати великі проблеми і отримувати пропорційно більші результати
Помилка – значення продуктивної невдачі та як помилки можуть вести до прориву
Швидкість – методики, що дозволяють бізнесу швидко реагувати на зміни ринку
Ощадність – пошук оптимальних шляхів скорочення витрат і спрямування ресурсів
Доступ – інструменти доступу до ключових проблем клієнтів за допомогою платформ і технологій
Алгоритм – як правильно організувати дані та алгоритми для забезпечення стабільного зростання
Магнетичність – залучення талановитих фахівців і створення сприятливих умов для них
Розповідь – побудова історій, які захоплюють аудиторію і підсилюють брендову привабливість
Асиметрична модель - кілька класичних прикладів
Глибокий розбір кожного з восьми ключових важелів впливу для побудови конкурентних переваг
Розгляд сучасних і класичних кейсів з реального бізнесу
Інструменти для побудови стратегії, яка допоможе вам розвинути та масштабувати свою компанію
Провідний бізнес-консультант та автор бестселерів зі стратегічного менеджменту
провідний бізнес-консультант та автор бестселерів зі стратегічного менеджменту. Він має ступінь JD Гарвардської школи права та МВА Гарвардської школи бізнесу. Його досвід в управлінні включає позиції партнера компанії Oliver Wyman та віцепрезидента в Mercer Management Consulting. Входить до топ-50 світових бізнес-мислителів і є автором низки популярних праць з питань стратегічного управління.