Актуальний курс від Інституту лідерства та управління УКУ, на якому ви дізнаєтесь, як визначати свою аудиторію, доносити до неї важливу інформацію та спонукати до взаємодії. Курс також охоплює питання безпечної зовнішньої комунікації, попередження криз у комунікаціях, врахування ризиків, а також те, що робити, якщо криза все ж таки настала. Курс містить безліч ідей, технік та інструментів для урізноманітнення комунікацій, а також рекомендацій щодо захисту даних у цифровому середовищі та безпечної комунікації.
Курс призначений для комунікаційників, керівників, громадських активістів та всіх, хто відповідає за зв'язки з громадськістю та внутрішніми комунікаціями в організаціях. Він буде особливо корисний тим, хто хоче навчитися ефективно комунікувати в умовах кризи, забезпечувати захист зовнішніх даних та уникати комунікаційних ризиків.
Управління репутацією
Фактори безпечних комунікацій
План дій в кризових комунікаціях
Що таке фішинг і як захиститись?
Безпека зовнішніх даних
З чого почати комунікацію?
Як залишатися помітними: формати та кейси
Як створювати креативні ідеї?
3 тематичних блока загальною тривалістю до 1.5 години
Транскрипти кожного уроку, готові до завантаження
Практичні запитання для обговорення з командою
Тестові завдання для закріплення знань
Додаткові матеріали та корисні ресурси
Сертифікат про успішне проходження курсу